KATTPOJKAR




Som jag skrev en annan gång så hade min mamma två så katter hemma som behövde nytt hem och jag och min sambo funderade på om de skulle få flytta hem till oss. Först blev det bara en av dem (Morris) men jag kände att jag inte kunde hänga med i hans tempo och jag var orolig över att han skulle bli uttråkad utan någon annan katt att leka med, så tillslut fick hans bror (Tornado) också flytta in. Nu känns det mycket bättre, och det verkar Morris också tycka:)

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Wararat skriver...

oh vad gulligt!!! Jag vill också ha en katt! :3

- Jag har gjort mina bilder på sai hehe, inte photoshop, för jag tycker det är svårt. färglägga och sånt. Hur gör man så färgen jämnar ut dig och såna saker :)

Datum: 2010-10-28 Tid: 21:34:59
URL: http://noxea.blogg.se/
Anonym skriver...

gud vad sööt :DD



sv: fler delar kommer inte...! jag har tappat bort boken där dom är ritade :(((

Datum: 2010-10-30 Tid: 08:31:03
ellen skriver...

från mig, förresten x)

Datum: 2010-10-30 Tid: 08:32:46
URL: http://ellenritar.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback