ÄN ÄR DET INTE SLUT!


 
Okej, så i lite mer än 5 månader har ni fått stå ut med my face in YOUR face vid varje besök i den här bloggen (och bara för att jag själv stör mig så fruktansvärt på den bilden nu så kommer jag att avlägsna den så snart som möjligt). Jag satte punkt utan att själv erkänna för mig själv att jag hade det och då fick allt stå orört, dött och tyst månad ut och månad in utan planering av när allt skulle vakna igen.
  Inspirationen tog slut, jag fick ett jobb, min sambo började spela WoW och ockuperade hushållets gemensamma dator, jag slutade teckna och allt blev ganska mörkt och trist. 
   Jag har alltid haft svårt att koncentrera mig på en sak i taget. Jag ger mig in i för mycket och när jag inte hinner allt jag vill hinna så tar det istället stopp och inget av det jag påbörjat blir ens i närheten av färdigt. Jag är inte bättre nu. Bloggar, ser på tv, har spotify igång, dricker en bortglömd och avslagen cola och skriver mail och läser manga... Inte undra på att det blir rätt körigt här i min lilla värld och jag klarade inte av att uppdatera bloggen pga allt annat som tog över.
 
Vad som hände efter den 6 maj är mest ingenting egentligen. Jag hade planer för sommaren som inte blev av pga jobbet, jag har inte tagit mitt körkort än pga min mors skruttiga sketbilar som inte går att övningsköra med särskilt ofta och jag tog inte ett enda dopp på hela sommaren. Jag undrar om jag ens kom i kontakt med några solstrålar pga det dåliga vädret...
  Hösten har varit sådär. Lite mycket stress och ångest och annat skojigt. Vad jag lever på just nu är att sluta jobba där jag är nu och få åka och träffa min syster och senare njuta av en fin jul och ett välbehövligt nytt år. 
 
Nu när jag suttit här och hävt ur mig lite ursäkter och sådär så kan jag istället tacka för väldigt fina kommentarer och mail som fortsatt ramla in under tiden som bloggen stannat upp. Alltid uppskattat och även om det gett mig lite dåligt samvete och lite prestationsångest över att ha övergivit något som folk faktiskt verkar ha uppskattat, så har det också drivit mig till att ta upp skrivandet igen och inte tänka att det är försent och förlorat ännu.
  Designen kommer att ändras efter nyår och en del inlägg kommer att tas bort (endast de mer personliga inläggen som inte kan kopplas till kategorierna ni ser i headern). Det kommer fortfarande dyka upp en del sådana inlägg men eftersom jag tyckte att det förut blev lite väl mycket av den varan så kommer jag försöka att fokusera på det som bloggen är ämnad för.
 
Slut på ordbajset! Ha det bäst och fortsätt höra av er, vad ni än har på era hjärtan! Jag uppskattar all kritik, allt småprat, fina komplimanger och intressanta diskussioner och frågor!
 
Ja mata!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback