DANCING/TWISTING


 
Hittade den här bilden på datorn och kan verkligen inte komma ihåg när jag gjorde den. Kände knappt igen den. Måste varit en riktigt snabb kladd som glömdes bort. Dansande tjej med sjukt twistade moves... Kul att hitta sånt bara sådär.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
teabird skriver...

hejhej! mymic här med ny blogg :)

By the way!! Jag ska intervjua youtube sensationen Daniel Howell, danisnotonfire, och tänkte bara kolla om du är ett fan och vill ställa frågor till honom? Min tanke är att ni svenska danosaurs ska ställa frågorna som jag sen ställer honom :) Ev. frågor lämnar man via kommentarer i mitt senaste inlägg ^_^

Datum: 2012-11-21 Tid: 14:38:12
URL: http://teabird.blogg.se
Amanda Clausen skriver...

Hej! Du målar fantastiskt bra! Själv målar jag också mycket - jag är 15 år och jag vill jätte gärna ha en blogg som typ fungerar... en som är snygg och ah! Så jag har lite frågor!
Målar du på ritplatta i datorn?? Hur gjorde du den här bloggen och om jag skapar en blogg skulle du ha något emot att läsa den? (Vi konstnärer ska ju hålla ihop ^^) //Amanda

Datum: 2014-01-12 Tid: 09:31:23
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback