KANTARELLER, KATTER OCH THE SIMS 2


Det är vad jag tillbringat helgen med!

Jag åkte hem till mamma på landet och kom hem med 3 kilo kantareller. Har suttit i timmar och rensat och rensat och jag ser inget slut på det! Är jättenöjd med min "skörd", men fy fan för att rensa alltihop!

Hemma hos mamma bor det även två små katter just nu som behöver nytt/nya hem. De är bröder och blev bortskänkta till en person som tillfälligt har hand om hemlösa djur. Hon kunde dock inte ha kvar dem, pga att hon har en okastrerad honkatt, så mamma tog dem. De skulle överges ute i skogen annars (enligt de två barnen som hade dem innan och som inte fick behålla dem för sina föräldrar). Jag är helt förtjust i dem! (Precis som jag blir i alla katter). Min sambo föreslog att kattpojkarna ska få bo här tills någon vill ha katterna. Jag är lite emot att ha innekatt för att jag tycker att de ska ha tillgång till att gå fritt ute och inne utan risk att råka illa ut, men de här katterna verkar inte ha varit ute så mycket överhuvudtaget innan och än är de ju fortfarande små. Kanske går det bra ändå?




Har som sagt spenderat tid med the Sims 2 också. Jag har inte spelat det sen jag flyttade hemifrån för 3,5 år sen. Jag var helt fast i det innan och nu har jag blivit det igen. Jag kan verkligen inte sluta spela! Varje fri stund spenderas vid datorn, och om det inte finns fria stunder händer det att jag skaffar mig det för att få spela:P
Ärligt talat har jag inte spelat the Sims 3. Jag har provat det hos en kompis, men inte spelat seriöst. Tvåan duger bra hittills:) Och ni kan ju gissa om den där teckningen jag färglägger just nu har fått läggas åt sidan till förmån för mitt spelande. Vet inte när jag kommer att bli klar med den om det fortsätter såhär:P

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Elin skriver...

ohhh!! så himla söta^^ lyssna på hasse nu o ta hem dom!:D de finns ju inget mysigare än att ha en katt o gosa med i sängen, dock så fäller dom ju s jävla mycke hår men de kanske bara är min katt XP

sover i huset nu förresten^^ vi har precis målat halltaket;P

Datum: 2010-10-05 Tid: 23:31:39
Tomas skriver...

Spela spela spela... laddade precis ner Black and White 2, har inte provatdet men satt relativt många timmar framför ettan.. så nu fick jag ett ryck o skulle testa det.. kul kul men många timmar förstörda, då jag egentligen borde göra annat..

Datum: 2010-10-06 Tid: 18:06:18
Anonym skriver...

Datum: 2010-10-11 Tid: 17:58:13
Sofie skriver...

Vilka söta!

Datum: 2010-10-11 Tid: 17:58:28
URL: http://sofiefi.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback