LEKER



Klicka för att se större bild.


Måste ta en paus för att laga mat nu. Fan att man måste äta ibland. Det sätter stopp för mitt flow. Hade jag bott ensam hade jag hoppat middagen idag.

För övrigt har jag för ovanlighetens skull haft min pappa på besök idag. Bakade lite hallonmuffins så snabbt jag kunde för att ha något att bjuda på. (Och slevade i mig så mycket smet att jag fick ont i magen).
Och så flurar min sambo och hans band vidare med sin nya skiva och sitt omslag så det är aldrig en lugnt stund här hemma. Borde jag flytta ut ett par dagar för att få lite lugn och ro?:P

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Elin skriver...

hihi, de låter som du har fullt upp helt tvärt emot vad jag har de, totalt uttråkad.. hur gick de för dig med omslaget?? fick du ihop nåt?

Datum: 2010-06-11 Tid: 15:35:50
Natalie - It's all about attitude skriver...

Vilken läcker blogg du har! :)

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

Datum: 2010-06-12 Tid: 22:17:58
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Wararat skriver...

Nice bild! :)

Datum: 2010-06-13 Tid: 01:00:35
Annicat skriver...

SVAR TILL ELIN: Ja, stackare där:( Men idag var jag ju och hälsade på lite:) Ja, omslagen är klara så dem slipper jag bry mig om mer, hehe!

Datum: 2010-06-13 Tid: 23:49:25
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Josefin Bellini skriver...

ÄLSKAR din nya header! Underbar! SNES <3

Datum: 2010-07-21 Tid: 10:58:16
URL: http://minibellini.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback