BIOFINITY TORIC




Jag dör, vad dyrt det blev med undersökningen inräknat. Kollade upp vad de kostar på lenson.com, men det blev exakt samma pris. Kommer alltså inte undan billigare ens till nästa gång. Fick reda på att linserna jag använder är dygnetrunt-linser och kan användas hela tiden i en månad. Men fan, man törs ju inte sova med linser!?

Nu ska jag spela vidare och börja ta död Mangano-familjen i The Godfather II.

Och för övrigt är jag mer än redo att bli miljonär så att jag slipper mina pengabekymmer.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Anonym skriver...

meneeh, du behöver väl inte dygnet runt linser? även ifall du har brytningsfel så kan du ha månadslinser som du tar ut varje natt? eller? ...det borde bli billigare... kolla upp frequency xcel toric, kanske är billigare. vad vet jag.

Datum: 2010-08-26 Tid: 01:29:57
Annicat skriver...

SVAR TTLL ANONYM: Tack för tipset!:) Men anledningen till att det blev just dessa linser var inte just för att det var dygnetrunt-linser. Jag fick faktiskt inte ens reda på det från min optiker utan det såg jag själv på lenson.com. Så optikern vill nog ändå att jag ska använda dem som vanliga månadslinser. Varför det blev just dessa var för att de passade mina ögon väldigt bra. Provade ett par andra först men dem var obekväma och kändes torra och irriterande. De här är underbara!:)

Datum: 2010-08-26 Tid: 16:21:29
URL: http://mangaandart.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback