HELGEN SOM KOM OCH KOMMER ATT GÅ




Äntligen fredag! Jag har landat lite för stunden. För det mesta rusar alla dessa höstdagar fram och jag kan liksom inte göra annat än att bara försöka följa med. Vad jag tänker eller gör under tiden spelar liksom ingen roll. Är för trött för att göra något annat än det som tvunget måste bli av.

Jag vet att många har lämnat fina kommentarer här på bloggen men inte fått något svar från mig. Anledningen är tidsbrist och brist på engagemang och jag ber om ursäkt. Jag uppskattar dem och vill svara er, men jag skjuter alltid på det för att jag har hundra andra saker jag känner att jag också måste hinna göra när jag har min lilla halvtimme vid internätet.
Och till er som brukade se kommentarer från mig i era bloggar; jag kommer igen! Jag gör så gott jag kan för att hinna läsa era inlägg precis som vanligt och jag uppskattar allt nytt som skrivs precis lika mycket som förut, hur få spår jag än lämnar efter mig!

Ikväll åker jag hem till mamma på landet. Jag, sambon och min bror har köpt en fin (och välbehövlig) present som vi tänkte lämna över. Hon kommer att bli jätteglad! Kan knappt vänta!
Resten av helgen ska jag sova så mycket jag bara kan, för sömn blir det inte mycket av i veckorna. Jag har blivit en mästare på att försova mig också, vilket verkligen är det sämsta sättet att vakna på.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Ells skriver...

Det är ju bara att ta det i sin egna takt, du ska inte känna dig pressad till att göra något ^^

Datum: 2011-09-17 Tid: 21:15:05
URL: http://jademysteries.blogg.se/
linda - drawings, clothes, pictures skriver...

sv: tack snälla du! :)

Datum: 2011-09-22 Tid: 13:20:26
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
linda - drawings, clothes, pictures skriver...

sv: tack för alla dina fina kommentarer! :)

Datum: 2011-09-22 Tid: 13:21:52
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback