ÖPPET HUS



Lisa




Drejning, mina vackra skapelser^^


Lisas hörna


En av hennes pågående målningar


Självporträtt vid närmaste spegel

Pics from yesterday!:)
Igår (lördag) var jag på öppet hus på Lunnevads Folkhögsskola. Har varit där en gång förut och det var lika intressant den här gången. Även om det mesta som görs på skolan inte direkt är min typ av konstform så blir jag ändå lite inspirerad och fascinerad av att se allt som eleverna där har skapat. Man kan gå runt och titta hur länge som helst känns det som.
Lisa övertalade mig att prova på att dreja, så det passade jag på att göra. Blev ju riktigt vackra saker där, japp!:P

Jag frös i stort sett konstant hela dagen och det blev mycket väntande och krångel för att ta sig till och från skolan. Den ligger ute på landet och bussen, som man åker med när man klivit av pendeln, visade sig vara anropsstyrd på helger, vilket vi inte visste om:S Lisa och jag var hur som helst överens om att dagen varit väldigt påfrestande:P

Vill ni se mer av Lisas vackra målningar så kan ni gå in på hennes hemsida. Ni kommer inte bli besvikna!!:3

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Lisa skriver...

: : :*

Datum: 2011-03-28 Tid: 12:07:32
Tokyo - Love skriver...

Oh, jag sökte till Lunnevads efter gymnasiet men började på Örebro konstskola istället. Men det är så (eller var i alla fall) fint där! Gillar att de har flera olika konstformer.



http://sakuradesu.blogg.se/

Datum: 2011-03-30 Tid: 10:26:39
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback