DE SENASTE DAGARNA



Smooshed face

Idag blev det en lång sovmorgon. Morris kom och var kelsjuk och då ville jag inte gå upp ur sängen. Han är liksom pappas pojke, medans Tornado hellre ligger hos mig, så jag passade på att ta tillfället i akt och gosa järnet. Inte förrän vid halv två steg jag upp och kroppen känns lagom trög idag.

Tio dagar har gått sen senaste inlägget. Jag har ägnat bloggen någon tanke då och då men jag har helt enkelt inte funnit energin till att i text försöka få ner allt som hänt osv. Dessutom känns det som om dagarna verkligen flyger förbi. När jag tycker att det bara har gått ett par dagar så har det egentligen gått en vecka, haha:P


Men för att dra en liten kort redogörelse för vad som har hänt sen sist nu då!

Den 16:e tog min stora lillebror studenten! Kunde knappt fatta att det var "lilla" Simon som tågade ut ur skolan tillsammans med klassen. Så stor och stilig i finkläder och studentmössan på huvudet. Snyft:') Det blev en väldigt fin dag med vackert väder och trevligt sällskap ute på landet hos mamma.

Dagen efter studentdagen åkte jag och brorsan till Jönköping och det efterlängtade Dreamhack! Jag jobbade i ett team som jag inte jobbat i tidigare och fick lära känna flera nya människor som allihop var otroligt trevliga och roliga! Ingen dum helg det där!:)

Dagen efter att jag kommit hem från Dreamhack hade jag psykologtid. Skriver mer om det senare för det krävs alltid lite mer förklaring kring vad som händer på terapin:)

I torsdags hade jag tandläkartid. Jag brukade alltid vara livrädd när jag skulle till tandläkaren, men det märks verkligen att jag blivit lite modigare och inte lika nervös som tidigare. Var inte det minsta rädd och hela besöket tog typ en kvart. Inga hål som vanligt och jag hade inte ens särskilt mycket tandsten att ta bort. Så skönt! Efteråt tog jag en fika med en kompis och det var verkligen på tiden för vi träffas inte så ofta!

På midsommarafton var jag hemma hos en kompis här i stan. Det blev kransknytning, lekar och lite mat. Mycket trevligt kväll. Dock fick jag årets första myggbett (jag har haft tur hittills) och en lättare urinvägsinfektion (hur kan jag lyckas få det t o m på sommaren??). Dessutom lyckades någon, som jag inte kan komma ihåg vem det var, bränna mig i tinningen med sin cigg. Så nu är jag lite skinnflådd där:S

Igår blev det lite filmkväll hos en kompis. Skön kväll med godis, chips och bra film!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Candy skriver...

Hehe, min ena brorsa ska flytta till Jönköping minsann. :) kul att du var på Dreamhack, en av mina kompisar var där. Sammanträffanden! :P



Fint att tandläkaren gick bra. :)

Datum: 2011-06-26 Tid: 20:45:48
URL: http://www.eye-candy.se
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback