BLUÄBLÄBLU




Det är så det låter i mitt huvud när jag ska försöka samtala med hjärnan (som jag förresten är helt övertygad om ser ut som ett av de där större träden ovan). Bluäbläblu! Bluaaerrrgh! Inte lätt när man inte kan fatta vart tiden tar vägen samtidigt som man ska försöka minnas vad det var man gjorde igår, eller för några timmar sen.
Idag var jag på stan och köpte Henna-färg till håret. Ska försöka mig på det imorgon. Första gången jag testar det så jag hoppas på att det inte slutar med katastrof och färg överallt.
Imorgon är det inte bara färgningsdags utan även psykologdags, igen. Jag har ju mitt lilla test att prata om, som inte har gått så bra som jag hade tänkt mig... Jag skulle ju ta stick i fingret på mig själv, om ni minns? Trodde att jag skulle klara det utan minsta problem, men det gjorde jag inte utan mådde illa och blev svimfärdig varje gång! Inte det minsta rädd för sticket... Men mår dåligt ändå. Suck på mig!:/

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Ells skriver...

Åh :( Men ta det långsamt! Du försöker och det är det som räknas! Åh, vad menas med henna färg :O? låter spännande.

Datum: 2011-06-08 Tid: 23:14:15
URL: http://jademysteries.blogg.se/
Lisa skriver...

Antar att du redan färgat nu? Köpte du Lush' henna, isf. vilken? Skulle ha tipsat dig om att det blir skitbra när man rör ut det med rödvin istället för vatten!

Datum: 2011-06-09 Tid: 00:16:54
URL: http://lisaolai.se
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback