DÖR




Sitter här och dör. Trots att jag mår piss och min hjärna håller på att rinna iväg över ritplattan så kan jag inte sluta när jag väl satt igång. Men nu måste jag ta en paus för det här funkar inte längre. Jag sitter i flera timmar och ändå är det så lite som händer med mina teckningar. Vill helst att det ska gå snabbare men jag blir aldrig nöjd så jag sitter och gör om och gör om och gör om.
Nu stänger jag av datorn så att jag inte pillar mer med det här idag...

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Candy skriver...

Jobbigt när det blir så. :/ man fastnar verkligen ibland, fast kan ändå inte utnyttja tiden effektivt eftersom man är för trött & kanske även svag mentalt. Det bästa är ju att ta en paus då, gött att du kan göra det nu! får man se det du skapat sen? :)

Datum: 2011-01-04 Tid: 21:17:49
URL: http://www.eye-candy.se
Kinga skriver...

Tack så mycket :D Va söt du e :D:D se alltid till att pausa, så du inte blir bländad av teckningen.. imorn kommer du se allt du vill ändra! :D

Datum: 2011-01-04 Tid: 23:54:47
URL: http://oursketchbook.com
Mimmi skriver...

Han har blivit sjukt bra dock! :D Men det blir ju sådär, man sitter och stirrar och stirrar och ser bara detaljer som man vill ändra och aldrig blir man nöjd. Då är det bäst att resa sig och gå bort en stund.



GOTT NYTT ÅR också förresten! :D



Sv: Visst är rummet fint! Jag går med runt och stryker handen över allt, haha. Har frågat ut hans mamma helt om det där stackars rummet. Ju mer pengar man har desto finare kan det bli så det finns hur mycket som helst att googla osv, så fint.



Jag ska definitivt visa dom! Den jag fick av hans mamma är mint grön och har lite gult i sig bl a. Vi tog lite kort och sådär men jag provade den bara för storlekens skull och så så den satt inte på ordentligt. Det tar en liten stund att sätta på sig dom annars.

Datum: 2011-01-06 Tid: 14:36:15
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Ells skriver...

Den är jätte fin ^^!

Datum: 2011-01-08 Tid: 16:30:07
URL: http://jademysteries.blogg.se/
RonjaZorina - Digitala illustrationer skriver...

Så fint! :O

Vill också kunna rita manga!



Svar:

Ja, jag lyckades åtminstone få dem att ta emot mobilen, först vägrade de det också.

Men nu ska jag bara få rätt i nästa fråga också. :/



Så jävla knepigt, jag är EGENTLIGEN för snäll för att "bråka" med säljare m.m. men nu MÅSTE jag.

Får se till att klara av det helt enkelt. Har inte betalat 400kr i månaden + försäkring för att det skall bli såhär! -.-

Datum: 2011-01-26 Tid: 11:32:36
URL: http://ronjazorina.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback