UPPFRISKANDE DUSCH




Gick upp tidigt idag för att gå på en aktivitet på AF. Det visade sig att det var inställt (eller nåt... Inte ens gubben vid info-disken visste) utan att de skrivit det på hemsidan, så det var bara att åka hem igen. Vädret fortsätter dock att vara underbart och det gör allt så mycket lättare.
Har mestadels hållit till på balkongen idag och druckit soppa och vaktat katter (så att de inte skulle få för sig att hoppa upp på räcket). Alldeles nyss duschade jag även av några dammiga och trötta växter och ställde ut dem i ljuset. Hoppas att de piggnar till lite nu!:3

Har lärt mig lite nya trix i photoshop som jag längtar efter att få missbruka så ikväll hoppas jag att jag får tillfälle att teckna och lyssna på musik i några timmar!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Mikuru❤ skriver...

Me want's photoshop to ;A; GIMMEGIMME!

gillar inte sommaren faktiskt :< så varmt. och soligt xD

Datum: 2011-04-26 Tid: 18:45:45
URL: http://mikuru.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback