BUTTER





Bilden är ett par dagar gammal. Kände mig ungefär lika munter som jag såg ut.
Känns som om jag går klädd i likadana kläder jämt. Alltid samma sak. Ska försöka göra något åt det så småningom. Har inte direkt någon lust att bry mig om hur jag ser ut när jag nästan aldrig går utanför dörren.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Lisa skriver...

Min lilla älskling. Vi får ta och hitta på nåt. Hur går allt? Förlåt om jag inte finns där tillräckligt :(

Vill egentligen inte skylla på det, men har så många egna hjärnvirvlar just nu som ska ställa till det... Inte så många spöken, mest virvlar. Som ska röra till det. Är det så för dig också?

Puss!

Datum: 2010-09-24 Tid: 23:35:39
URL: http://vasily.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback