DREAMHACK WINTER 2010




Hej! Här har det stått ouppdaterat ett tag och jag är ledsen att det inte finns så mycket roligt att läsa här nu innan jag drar iväg på DHW '10. Hade ju varit kul att slänga upp både bilder och recensioner och annat... Men jag hinner bara inte! Jag drar imorgon och idag har jag haft fullt upp!
Jag har inte skrivit om det tidigare men för första gången ska jag åka till Dreamhack och ska även jobba i security hos dem. Det kommer säkert bli både kämpigt och jättekul!
Har tvättat lite idag och ska även försöka hinna med att färga håret, packa och göra rent mina vita skor. Och så var jag på stan och lämnade tillbaka ett par mangapockets på biblioteket och passade sen på att övertrasera mitt konto för att ha råd att köpa ny linsvätska (det går så bra med ekonomin just nu).

Idag har katterna varit och kastrerat sig och även fått vaccin mot kattpest. Nu är de sega och gosiga och det är himla mysigt:)
Måste duscha snart för jag upptäckte just att mina armhålor luktar väldigt starkt, vilket den ena katten verkar uppskatta för han envisas med att trycka in fejat där. Förstår inte.

Jag kommer säkert inte ha ro att uppdatera förrän jag kommer hem. Om det inte blir av så vet ni att jag dyker upp efter den 28:e igen. Förhoppningsvis med en massa bilder jag planerar att sno!
Någon som läser det här som ska på Dreamhack?

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
SARAS FOTON & TECKNiNGAR skriver...

Alltså, jag har alltid varit kreativ men att rita har jag bara gjort de senaste två, tre åren. Kul att du gillar dem, och varsegod! :D

Datum: 2010-11-23 Tid: 20:31:32
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Ells skriver...

Sv: Haha, kul ju :D!

Datum: 2010-11-23 Tid: 21:52:43
URL: http://jademysteries.blogg.se/
Stina skriver...

Sv: Oj, shit vad irriterande att behöva krama ur vattnet för hand ur tvätten :( Jag gillar att scanna saker bättre än att fota dem om det går, det brukar bli skarpare bilder då ^^

Datum: 2010-11-27 Tid: 16:55:56
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback