ENFORMIGT TRÅKIG




Nu ligger jag och funderar på vad jag ska spendera kvällen med. Boken, pennan, spelkontrollen eller filmen? Tyvärr blir det nog inte pennan. Har varit så otroligt oinspirerad den senaste tiden. Teckningarna och skisserna ligger orörda och väntar på att jag ska hjälpa dem att bli färdiga, men jag sviker dem hela tiden.
Var på en utställning idag som en klasskamrat sen gymnasiet, och en kompis till henne, höll i. Hon målar så fint att man inte blir klok på det. När jag ser sån vacker och besynnerlig konst känner jag för att breda ut vingarna och sluta vara så inskränkt och enformig i mitt målande. Men det blir aldrig av. Jag har för dålig fantasi kan jag gissa. Och jag har inte råd med alltför mycket material heller. YÄY, glad tjej!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Lisa skriver...

Ja, hon är verkligen, verkligen duktig.

Jag vore lycklig resten av livet om jag ens blir hälften så bra som hon. Men du är verkligen sjukt duktig Annica!

Datum: 2010-05-19 Tid: 14:50:31
URL: http://www.lisaolai.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback