CHOPSTICKS




Tänker ge mig fan på det här. Brukar aldrig äta på kinarestauranger så jag har aldrig fått så många tillfällen att testa på att käka med pinnar. Har såklart provat, men inte så att jag har hunnit bli bra på det. Kan vara bra för en sån som mig som bara glufsar i sig maten som en annan gris och sen får ont i magen och blir mätt nästan direkt för att man åt för fort.

För övrigt så har jag faktiskt tagit tag i att fortsätta med teckningen som jag började på litegrann för hela tre månader sen (kan lova att det ser helt annorlunda ut nu, knappt i närheten).
Jag har varit så jävla seg den senaste tiden, värre än vanligt... Inte bara med tecknandet. Idag har det dessutom regnat och blåst ute så då blir jag ännu segare i kroppen eftersom jag bara vill sitta inne i värmen och glo.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Lisa skriver...

Det är en konst det där, men ganska lätt när man väl fått in rytmen så att säga, haha. xD

Jag tror på din teckning!

Datum: 2010-06-01 Tid: 23:17:33
URL: http://lisaolai.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback