DAGS ATT SLÄPPA TAGET?





Okej, det är nog dags nu. Efter att ha haft de här skorna i ca 6 år så kan jag faktiskt tänka mig att skaffa nya. Måste säga att de hållit ganska bra för att vara tygskor, de brukar ju inte vara särskilt långvariga.
Det är riktiga Converse men jag har tagit bort märket. Och vet ni vad jag betalade för dessa? 500 spänn! Det tyckte jag var skitmycket då, men vad kostar de idag? I den senaste Stadium-reklamen tyckte jag mig skymta en sjua följt av två nior! Vad fan? Betalar folk 800 spänn för såna här när det finns lots and lots av snygga och hyfsat hållbara "kopior"?

Jag kör iallafall på Converse-kopior hädanefter, gärna låga också!




Såhär ser ett par vita strumpor (ja, det är Hello Kitty, jag erkänner) ut om man använt mina Converse utomhus ca en kvart. Och de luktar gris dessutom!!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
linda - pictures, drawings, me skriver...

sv: då kanske vi ses där! :) det är vanliga svarta kängor från h&m :) hugs

Datum: 2010-03-23 Tid: 21:01:23
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback