HEJ VÄRLDEN! NU SER JAG DIG!







Hämtade ut glasögonen och mitt första par linser idag. Fan vad ovant det känns. Inte bara glasögonen i sig utan synen! Allt är så skarpt! Allt är så tydligt! Nästan så att det blir för mycket att titta på! Men de sitter lite löst så jag ska nog gå tillbaka och be dem fixa till dem lite till. De gjorde det typ två ggr när jag var där men jag tycker fortfarande att de halkar ner.
Funderar på att ha den översta bilden till "presentationsbild" i menyn. Eller den understa, haha!8D

Förresten blev jag totalt nerkörd av en kvinna på permobil idag 5 min efter att vi lämnat Glasögonmagasinet. Det var helt galet! Hon hade åkt bakom oss ett bra tag där vi gick gatan fram. Sen ropade hon på oss för hon ville stanna och känna på Hans skinnjacka som är fullproppad med nitar och annat kraffs. Sen när hon skulle åka iväg igen så tittade hon åt ett annat håll och körde rätt in i mig som stod snett bredvid henne. Jag trodde hon såg mig först så jag flyttade inte på mig så noga. Trodde att hon skulle stanna upp och svänga, men det gjorde hon ju inte utan fortsatte. Det roliga var att det tog typ två sekunder innan hon ens uppfattade att hon var i full gång med att mejja ner mig totalt. När hon väl stannade hade mitt ena ben hakats fast mellan hennes fötter eftersom hon hade ett mellanrum där. För att inte göra det pinsamt för henne (och mig!!) så skrattade jag bara och sa att hon har ju glasögon så hon borde inte kunna köra in i folk sådär, och hon borde ha röd- och grönljus monterade på hennes permobil. Hon sa att hon blev så tagen av Hans jacka att hon inte såg sig för och bad så hemskt mycket om ursäkt.
Nu har jag ett blåmärke på låret och det gör ont lite här och var. Hans och hans lillebror som var med tyckte självklart att det var hur kul som helst!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Lisa skriver...

Hahahah förlåt men det var ju jättekul ju x)

Men du! Du borde verkligen ha den bilden som presbild här på bloggen :D

Datum: 2010-06-16 Tid: 19:22:31
URL: http://lisaolai.se/
TikkTakk skriver...

sv: Tack så mycket, det tog en evighet att göra :O Fina glasögon ^^

Datum: 2010-06-16 Tid: 21:47:05
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Laura skriver...

Vad söt du var :)

Datum: 2010-07-31 Tid: 17:15:49
URL: http://lampis.blogg.se/
Wendy<3 skriver...

Söt :D



Ny läsare :D

Datum: 2010-08-04 Tid: 12:32:42
URL: http://kokomokoo.blogspot.com
Candy skriver...

Men fan så snygg du är då!

Datum: 2010-08-16 Tid: 00:30:33
URL: http://www.eye-candy.se
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback