NY HEADER!


Äntligen!! Nu har jag en header som verkligen visar vad min blogg handlar om! Och jag har varit noggrannare än jag varit på jättelänge! Annars brukar jag aldrig orka anstränga mig särskilt länge och det brukar sluta med att jag tycker att jag får vara nöjd även om resultatet bara skulle bli halvdant. Den här gången har jag verkligen pillat och pysslat och nästan fått min hjärna att börja ryka av ansträngning (min fantasi ger aldrig med sig särskilt lätt så man får sitta länge innan idéerna lossnar).

Hoppas att alla tycker att den är skitsnygg! Jag kommer säkert ändra på den lite framöver men nu har jag en bra grund! Och ni som är experter på photoshop, ha överseende med att det jag skapat inte direkt är i toppklass. Jag är så van vid att göra hela projekt för hand så det var verkligen knepigt att sitta och göra både och. För hand och i datorn.

För att visa lite hur det kan se ut när jag jobbar mig fram till en färdig teckning, och nu framförallt hur headern utvecklades bit för bit så ska jag lägga upp lite skisser senare eller imorgon. Hoppas att det uppskattas :)

Ha en härlig lördagskväll!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
linda - pictures, drawings, me skriver...

sv: jag har egentligen lockigt hår, så ja, jag plattar det :) sen har jag i sånt där "volympulver" som man kan köpa hos frisören, sen tupperar jag lite :)hugs

Datum: 2010-01-23 Tid: 21:32:41
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback