DRÖMMER


Det finns så mycket här i världen som man vill ha. Just nu sitter jag och dreglar över en hel del saker. Dessa två prylar och en stor mängd Promarkers. Varför kan jag inte bara knäppa med fingrarna och så ligger allt bara här framför mig, redo att användas? Varför måste jag prioritera "viktigare" saker att lägga pengarna på och behöva vänta medans jag sparar ihop till det jag verkligen vill ha? Livet är hårt och det är inte så att jag inte alls är nöjd med vad jag har. Jag är otroligt glad över mycket i mitt liv. Men mycket vill ha mer och ibland blir jag sådär girig och på "JAG VILL HA"-humör.


Önskedrömmar:


Ljusbord
Artograph Light Tracer II





Wacom Bamboo Pen & Touch (small)




EN JÄVLA MASSA PROMARKERS!!


KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback