SONY ERICSSON T707


Jag köpte mobilen idag. De där jävla telefonförsäljarna är sjukt duktiga på det de gör, jag hade inte en chans att stå emot.
Och vet ni? Jag har inte ens provat den än! Varför? För att jag inte törs försöka öppna batteri- och simkortsluckan! Jag har försökt men det känns verkligen som om jag kommer att ha sönder den. Tänker gå med den till butiken imorgon och be att de visar mig hur man gör så får de ha sönder den i mitt ställe. :P Jag vill vara helt säker på att jag gör rätt!


Jag kan inte säga att jag är nöjd med den än eftersom jag inte provat den ännu, men det känns bra. Det var välbehövligt. Upptäckte ännu ett problem med min gamla som dykt upp just idag och det är att den verkar ha allvarliga problem med att ta emot usb-kabeln. Den stänger av sig flera gånger innan den fattar vad den ska göra. Men det kan ju vara kabelns fel också, typiskt eftersom det inte följde med en med den nya telefonen (dåligt!).

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Harvey Adams skriver...

Sv: Tack så mycket :) ville att folk skulle se att det var blod

Datum: 2010-02-28 Tid: 01:23:21
URL: http://arschkatzen.blogg.se/
Lisa skriver...

Förhoppningsvis är det inte kabeln... Om det är det så går det oftast att se på utsidan, ifall den är skadan eller så. :)

Datum: 2010-02-28 Tid: 11:30:35
URL: http://lisaolai.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback