RUBRIK!




Så oinspirerad är jag att jag inte ens kan komma på en vettig rubrik idag. Har tagit en tupplur på två timmar och som vanligt blir jag helt off när jag går upp igen. Ska försöka ta mig till duschen snart och försöka piggna till lite. Ikväll ska jag och sambon hem till en kompis som flyttat tillbaka från tråkiga Finspång och hit till Norrköping igen. Det blir en liten glöggkväll, fast jag dricker inte glögg (ecklit!) så jag får bli mätt på doften istället antar jag:P

Det har varit brist på kreativitet i min blogg rätt länge nu. Varför det är så är helt enkelt för att jag inte är det minsta kreativ alls just nu. Visst känner jag press och hade jag varit som de flesta andra bloggare hade jag bett om ursäkt för dålig uppdatering och bönat och bett läsare att inte överge mig i dessa svåra tider! Men nu är jag inte det och bloggpress är så onödigt, och gör bara skrivandet till ett tråkigt måste, så det ska jag försöka koppla bort. Finns inte orken där så gör den inte!
MEN jag har lite gammalt att visa upp, nämligen några utdrag ur en serie jag höll på med för ca 4-5 år sen. Det dyker även upp många äldre halvfärdiga teckningar framöver:)

Jag trodde liksom inte att det där som så fint kallas för "vinterdepressionen" var något som kunde drabba mig. Jag älskar ju vintern, men jag måste erkänna att jag känner mig lite som en fånge i mitt eget hem när lusten att gå ut i mörkret aldrig kickar in. Och väl inne borde jag ju kunna göra allt möjligt kreativt, men det händer inte. Min hjärna är en smältande glass som snart börjar rinna ut ur näsan på mig...

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
TikkƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷTakk skriver...

sv: Ja, något lyxigt får man unna sig xD

Datum: 2010-12-12 Tid: 18:26:57
URL: http://tikktakk.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback