EFTER JULEN











Och allt känns så himla trist igen. Tillbaka till allt det vanliga, tråkiga. Jag tycker inte nyårsafton är så jättekul så det är inget att längta efter heller direkt.
Nope, nu är det inte mycket som händer på ett bra tag. Det är så jag lever vidare förstår ni... Jag måste helt enkelt ha någon form av "morot" att jaga efter, längta efter. Allt blir lite lite enklare då.
Missförstå mig inte. Min vardag består inte endast av dessa tre saker:P De fick bara vara exempel eftersom det är det jag sysslat med idag. (Förutom ett besök på banken och på Botorget).

Det stod och ekade här vid jul och inte ens en hälsning fick ni. Men jag ville verkligen ta vara på tiden med min familj och jag hade ändå inte förberett något fint julkort. Men jag hoppas iaf att ni hade det bra och mysigt och roligt och allt det där:)

Sena julkramar från mig till er!:3

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback