Make it stop


Det är om möjligt ännu värre idag.
När jag är frisk önskar jag ibland att jag kunde få vara sjuk så att jag kan tycka synd om mig själv och ligga i soffan hela dagen och äta godis. (Kan jag ju annars med, men det känns mer okej när man är sjuk). Och så sker det, och då är det inte alls lika roligt längre. Jag vet inte ens vart jag ska ta vägen. Och det finns bara en ynka panodil kvar...
Pratade i telefon med syrran idag. Det var roligt, men inte så skönt efteråt. Halsen mår helvete.
Och just det; våra grannar kom och knackade på idag och sa att det har varit "försök till inbrott" i vårat förråd inatt. Någon har bänt upp dörren till deras förråd och tydligen har tjuvarna även försökt att dra ut prylar genom gallret på vårat förråd. Hur dum får man vara? Om det inte kändes som om mitt huvud skulle explodera så fort jag reser mig upp så skulle jag gå ner och kolla så att vi verkligen har kvar allt, men det har vi säkert.


Hans och "Börge"


KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback