I skolan


Jag har inte haft särskilt mycket att skriva den senaste tiden. Eller egentligen är det bara lathet för jag har massor att säga men vet inte riktigt hur jag ska formulera mig och hur jag ska få ut allt på rätt sätt.

Idag gjorde jag iallafall första delen av nationella provet i matte A. Läste igenom de två kapitlen jag hade kvar igår och eftersom det var saker som jag redan kunde så kände jag mig lugn. Får se vad resultatet blir. Andra delen är samma tid nästa vecka. Skönt att ha lite mer tid på sig att repetera ännu lite mer. Och jag slipper de två sista proven eftersom det ändå är uppgifter därifrån inbakade i det nationella.

Igår hade Anna och jag Mysteriet på greveholm-maraton. Vi är överens om att det är den allra bästa julkalendern och förmodligen alltid kommer att vara. Måste säga att den var lika bra nu som när man var... 8(?). Dock kanske man inte blev riktigt lika rädd när Greven dök upp :)

Om en halvtimme ska jag med bussen och åka först till Hageby Centrum och sen hem. Får se hur bra det går i Hageby eftersom jag inte hittar där längre sen de byggt om allting. Ska iallafall försöka hitta ett linne och svarta strumpbyxor, och eventuellt en väska. Borde inte vara så svårt?
Men jag börjar ångra mig lite eftersom jag är jävligt hungrig och glömde ta med mig något att äta när jag åkte hemifrån idag. Kanske skulle ta det imorgon och åka till Ingelsta? Huvudsaken är att jag hinner köpa något tills på lördag då min moster ska ha 60-års-fest. Usch, jag kan inte bestämma mig.

Herregud, jag måste försöka hitta lite julklappar också!


KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
anna skriver...

denna anna håller absolut med. mysteriet på greveholm FTW!

och även fast jag inte blir rädd längre så hoppar jag ALLTID till när greven dyker upp.

det är oundvikligt :P

Datum: 2009-12-10 Tid: 21:40:08
URL: http://veganshake.blogspot.com
Carro skriver...

klart som tusan att mysteriet på greveholm är bästa julkalendern. Jag fattar inte dagens alltså, borde det verkligen få kallas på JULkalender? borde döpas om till bara kalender.

Datum: 2009-12-12 Tid: 01:07:15
URL: http://systemerror.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback