Herregud


Usch för den här dagen. Gårdagen var helt underbar och så kommer det här som ett slag i ansiktet. Är riktigt förkyld med snor och svullen hals och huvudvärk, ja allt som ingår i en förkylning. Kände mig tvungen att gå upp vid klockan två men det kändes som om jag bara hade sovit en timme eller så. Duschade och tvingade i mig lite mat som Hans lagat. Kände mig sömnig igen så jag tog med mig täcket in till soffan och la mig för att somna framför tvn. Det var inte så svårt men som alltid när jag lägger mig på fel tider på dygnet så drömmer jag sjuka drömmar och varje gång jag vaknar tror jag att jag sovit i flera timmar fast det bara gått 5 minuter eller så.
Mitt huvud känns blytungt och snart är det dags att gå ut i kylan. Varför glömde jag köpa nya vantar i söndags? Mina fingrar kommer frysa till is :(


Nej, den här dagen var inget att hurra för


KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback