HELLO...?




Jag tycker verkligen inte att livet är roligt just nu. Om man skulle utgå ifrån att endast de starka överlever så vet jag faktiskt inte hur jag klarat mig ända hit. Ingenting känns som det ska och jag letar verkligen efter en lösning som passar mig och som kan ta mig framåt... Men jag kommer ingenstans och det känns som om jag blivit påkörd och tillåter mig själv att ligga kvar i diket.
Enough said... Återkommer när jag har lite roligare saker att komma med!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Candy skriver...

Kanske är du starkare än du tror och därför har du klarat dig så här långt?

Datum: 2011-03-07 Tid: 14:34:01
URL: http://www.eye-candy.se
MYMiC skriver...

Asså det där lät ju inte alls bra, dude :( Är det något jag kan göra, som att bara prata eller lyssna, så tveka inte att höra av dig <33



sv: Haha jag veeet! Det var sjukt grymt! Önskar att jag också var sådär skillad på att pyssla med lite papper liksom :o

Datum: 2011-03-07 Tid: 15:56:59
URL: http://mymic.blogg.se/
MYMiC skriver...

Aw, aw, många kommentarer jag inte svarat på >_< förlåt!! Jag läser ett fjärde år just nu, bara 3 månader kvar men äckelmycket att göra ;A; avlider sakta xD så jag läser bara random ämnen :) men bland annat psykologi, filosofi, kalligrafi, matte och historia! :) vad pluggar du??



och om secret mission, haha du kommer älska den :D

kramkram <3

Datum: 2011-03-07 Tid: 16:06:16
URL: http://mymic.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback