SLUT PÅ FUSKET



Nintendo DS VS GB Color

En tanke slog mig inatt när jag satt och spelade; Nu är det slut på fuskandet! Inget mer hetsätande av Rare Candy för mina pokémons:P Ni ska veta att jag har varit en riktig fuskare och jag klonade hundratals Rare Candy under den långa tiden jag spelade Silver version till GBC. Fan vad starka pokémons jag hade, men det var inte direkt träningens förtjänst;P

Nåväl, nya tag nu minsann. Inget mer fuskande. Och om det skulle vara så att det även finns ett sätt att fuska på nya versionen och ni råkar veta om det; Please don't tell me! Det är inte bra för mig!;3

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Beckie skriver...

Det är bra! Bort med fuskandet! =D Jag har nog aldrig fuskat på ett pokemonspel, och jag tror inte att det är lika lätt på dom nya. :3

Jag har tre pokemon på level 100 i mitt Pearl och det är bara för att jag levlade i pokemonligan over and over. xD det var drygt dock >_>

Datum: 2011-02-01 Tid: 23:27:42
URL: http://beckieshideout.blogg.se/
Mikuru skriver...

Kan man börja som pokemontränare med Gold&Silver? O_O

Datum: 2011-02-04 Tid: 10:33:34
URL: http://mikuru.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback