NÅGOT PÅ GÅNG


Och jag tror jag vet hur jag vill ha det... Kanske. Men här är iallafall en bild som ska finnas med i slutresultatet. Skiss till vänster och ej färglagd bild till höger. Och ja, bilden ska luta lite till vänster.
Är inte säker på hur nöjd jag är med den här bilden än så länge men jag är ofta lite för lat för att ändra på saker som jag egentligen inte är nöjd med. T ex så tycker jag att hans hår är lite för långt och lite klumpigt i konturerna. Dessutom gillar jag inte knäppningen på skjortan, det borde vara färre knappar.




Någon som har tips på vad mer jag skulle kunna ändra på eller lägga till på den här bilden?

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Lisa skriver...

hmmm. Kanske en bröstficka? Och något i handen/något på huvudet? Någonting på axeln? :)

Datum: 2010-02-25 Tid: 11:13:01
URL: http://lisaolai.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skriver...

så duktig du är!

Datum: 2010-03-17 Tid: 17:01:02
URL: http://pyttis.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback