GAMMAL SERIE, UTDRAG




Tidigare i bloggen lovade jag att jag skulle visa äldre bilder. Både bilder som bara är några år och bilder som är jättegamla och där man kan se stora skillnader i hur jag tecknade då till skillnad från idag.

Här är några sidor ur en rätt gammal serie som jag tecknade vid flera tillfällen när jag inte hade annat för mig. Hade det rätt jobbigt under den här tiden och serien var helt enkelt som terapi för mig och skapandet fick mig att skingra tankarna. Den är slarvig och teckningarna är inte så snygga men jag visar upp den ändå. Serien bygger på delar ur mitt liv men är omgjord och handlingen är nog bara typ 20% sann. Jag har suddat ut all text för det blir för personligt så tyvärr blir det nog svårt att fatta vad som händer:P Nåväl... Serien läses förresten från vänster till höger.

Jag tecknar inte serier nuförtiden. Jag har inte fantasi nog till en hållbar historia och har inte tålamodet som krävs heller... Så jag har gett upp den tanken tills vidare.

Nu ska jag spela vidare på Fallout3. Jag är helt fast redan!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
TikkƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷTakk skriver...

Du var ju jättebra på att göra serier fastän det var längesen :o



sv: Jo men det är så många artister som är duktigare än mig, konkurrensen är hård D: Men blir glad av att du tycker det är värt mer ^^

Datum: 2010-12-15 Tid: 21:19:17
URL: http://tikktakk.blogg.se/
DD skriver...

Vilken söt blogg du har! ^^

Datum: 2010-12-16 Tid: 21:51:59
URL: http://kelleku.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback