Skisser på Zuko


Har varit hemma hos mamma och bröderna från igår till idag. Vi gjorde inget speciellt förutom att se på Fåglarna och äta godis igår och plocka lite svamp idag (nu vet jag att klockan är över tolv men sålänge jag inte sovit än så är det fortfarande söndag för mig:))
Satt och kollade på Avatar också eftersom min ena bror älskar den serien. Den gick på Nickelodeon så jag fick stå ut med den usla, svenska dubbningen. Kollade på fyra avsnitt tror jag. Försökte teckna av Zuko, men det var svårt eftersom han inte alltid är i bild. Skissade med bläckpenna också vilket är sämst.
Ska ut och dela ut tidningar om en timme. Har riktigt ont i ryggen så jag får se hur det går.




KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
elin skriver...

åhhh, jag älskar den serien!!:D satt en hel dag hemma hos pappa och tittade^^ älskar dina teckningar och nu kan jag ju läsa också:) <3

Datum: 2009-12-02 Tid: 19:42:03
sam skriver...

älskar serien, älskar zuko, men han som ska spela zuko i filmen suger ._.

Datum: 2010-07-06 Tid: 00:33:16
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback