IKVÄLL




Ikväll, då jävlar! Som vi har längtat, jag och min sambo. Det kommer bli magiskt och helt fantastiskt, det är jag övertygad om! ÅÅÅÅÅHH jag dör av förväntan!!

Någon mer som väntat lika otåligt som oss på detta spel?;)

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Clockwrench skriver...

Nej jag kan inte säga att jag väntat eller haft höga förväntningar på Skyrim efter hur Oblivion var, har haft ett öga på vad de skrivit om det dock och än så länge är det väll helt okej, inget GOTY som Morrowind men det går nog att ta sig igenom det till skillnad från Oblivion.(Som jag gav upp i efter 89 timmar speltid..)

Datum: 2011-11-12 Tid: 14:25:16
URL: http://www.klockwork.nu
Annica skriver...

SVAR TILL CLOCKWRENCH: Ååååh din pessimist där! Jag ÄLSKAR Oblivion!<3 Får knappt nog av det!! Så därför har jag såklart längtat efter Skyrim. Men hittills känns det lite väl främmande för att jag ska veta vad jag tycker om det ännu. En del saker är verkligen förändrat till det sämre tycker jag, men jag vänjer mig:)

Datum: 2011-11-13 Tid: 23:59:34
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Clockwrench skriver...

Den eviga pessimisten, det är jag. ^^

Men nej, Oblivion var inte bra när det kom till story eller spelerfarenheten.. Bara det faktum att allt från gräsänder till demoner blev starkare när du blev det förstörde så mycket ju! :( Fanns inget mer "Daedric Armored Panzerwagon" utan oavsett vad man satte på sig var man en klen liten pojke på ärende av Kungen, Inte snällt!!! :(

Dock så har jag fastnat i Skyrim nu, känns som att de tog de bra ur Morrowind, Sminkade spelet med Oblivion grafik, skrev någon ny halv-taskig story(Jag är på Chapter 1 fortfarande och har fullt upp med att jaga annat roligt xP) och bytte system för Skills som de tog från Fallout-NV. TES6 ser ut att ha en bra framtid om de fortsätter så här men de borde göra menyerna - inventory och skills enklare att förstå, just nu är det ju rena mordet att försöka titta runt ^^. (Level 19 Orc Smith/One-Hand/Heavy - Imperial Lestate, Harbringer av Companions och Thane av vad byn nu heter :D )

Datum: 2011-11-14 Tid: 00:59:58
URL: http://www.klockwork.nu
Candy skriver...

Har inte väntat på det, men det verkar hyfsat intressant. Har många vänner som väntat på det och en av vännernas vänner stannade t.o.m. hemma från skolan bara för att kunna spela det. ><

Datum: 2011-11-24 Tid: 22:26:03
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback