BORDE BLI SÅ MYCKET MER



Rykande färskt porträtt. Jag har hittat min gamla favoritmössa som jag använde flitigt för några år sedan. Då håret var väldigt kort och väldigt blont.


Min blogg har verkligen gått off topic. Lev med det.

Här är jag. Vad som har hänt den senaste tiden vet jag inte riktigt. Vad jag däremot vet är att jag verkligen, verkligen försöker sparka mig själv i arslet nu. Har fått lite pepp och uppmuntran och jag inser att det inte är okej att leva som jag gör. Det är nog något av alla saker jag är mindre bra på; att ansvara för mitt eget liv och se till att jag står stadigt på fötterna vad som än skulle kunna hända. Inte okej att leka offer hela tiden! Inte okej alls!
Vad jag allra helst önskar är att bli fullständigt självständig. Så varför kämpar jag inte som en idiot för att få bli det? Det hänger helt på mig själv och om jag insåg att det är ett värdigt liv som står på spel så skulle jag nog inte vara lika slapp.

Så svårt att sammanfatta saker och ting när det går så lång tid mellan varje tillfälle. För min egen skull borde jag både snacka och skriva mer. Främst för att komma ihåg vad det är jag verkligen gör (och inte gör, tyvärr).

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Clockwrench skriver...

Ett tips jag vet funkar är att man skriver ner allt man gör direkt när det dyker upp någonstans, man får brutalt mycket bättre koll.. Ska dock undvikas om man tar till alkohol för att ångest och annat tråkigt ska komma när man redan har ont i huvudet. Eller skaffa sig någon man ringer till dagligen. :)

Datum: 2011-10-23 Tid: 22:55:12
URL: http://www.klockwork.nu
Anonym skriver...

Fin blogg tjejen! :)

Datum: 2011-10-24 Tid: 13:44:35
URL: http://ehilli.blogg.se/
Lisa skriver...

Heja Annica, you can do it :3

Jag märker så väl att du vill så mycket, men du vet inte om du kan eller törs. Jag lovar dig att du både kan och törs! Du är den modigaste tjejen jag vet, på riktigt!

Datum: 2011-10-24 Tid: 14:34:38
URL: http://lisaolai.se
Ells skriver...

Som vanligt måste jag kommentera om hur underbart vacker du är. Du passar verkligen i din hårfärg, dy lyser upp på något sätt.



Det är bara att kämpa på och jag vet att du klarar det!<3

Datum: 2011-10-24 Tid: 17:33:44
URL: http://jademysteries.blogg.se/
MangAnime skriver...

Måste bara säga att jag verkligen älskar ditt hår nu!

Datum: 2011-10-29 Tid: 12:46:28
URL: http://manganimes.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback