BRIST PÅ SÖMN OCH EN KITTLANDE HALS



Jag fick giffel-sug idag och kände att jag ville att hela jorden skulle bestå av gifflar så att jag kunde äta och äta och äta! (Men sen nöjde jag mig med bara några stycken)


Hej hej! Jag börjar bli rätt hopplös på att blogga antar jag. Så himla oinspirerad och lat har jag blivit att jag knappt orkar sitta vid en dator. Jag tecknar lite, läser lite bloggar (men hinner aldrig ikapp... Har ca 200 olästa inlägg just nu), läser några rader på facobook, laddar ner en film... Och sen orkar jag inte sitta och klicka mer.

Just nu är jag iallafall jättesjuk. Jag har hostat så mycket idag att jag nu har jätteont i ryggen och bröstkorgen av ansträngning. Jag var dessutom på ett möte tidigare idag och fick två stora hostattacker så att jag knappt kunde andas och än mindre få fram ett ord. Det kändes lite besvärande att drabbas av när man satt och pratade med någon man inte ens känner! Inte så kul att sitta där och kvävas, tåras och svettas som en galning!:P

Som för att sammanfatta de senaste dagarna så kan jag nämna att jag sett sista Harry Potter-filmen (ja, den var rätt fett bra faktiskt), varit hos psykologen (sista gången för den här sommaren, men det gick jättebra så jag är pepp till nästa gång som blir i september), ätit glass på Smultronstället (kanske inte helt värt priset men fortfarande gott och trevligt), umgåtts med kära vänner (måste göras oftare, oftare!<3) och åkt till Värnamo för att hälsa på en kompis till sambon (blev mycket kortspel och Wii).

Jag känner att jag har sovit alldeles för lite de senaste två veckorna. Ska snart gå och lägga mig och sova ut ordentligt!
Men först; en mysig liten kvällspromenad<3

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Ells skriver...

Jag har dock börjat bli mer social och har börjat läsa och teckna igen, sitter vid datorn men att blogga är föga attraktivt för stunden :(!

Datum: 2011-07-29 Tid: 03:08:58
URL: http://jademysteries.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback