KRYAR PÅ MIG




Är ruskigt sjuk fortfarande men igår lyckades jag ändå gå på 60-års fest (två kompisar som båda fyllde 30) och det var verkligen värt det! Idag känner jag dock att kroppen börjar säga ifrån lite väl mycket så jag tänkte ligga och titta på Sailor Moon hela kvällen (om jag inte klämmer in en film också). Lider brist på idéer när det kommer till anime så det fick bli en klassiker liksom:)
Jag fick 33 fina myggbett på benen igår också så jag har lite att göra medans jag kollar på Sailor Moon:P *kliakliaklia*

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Cecilia skriver...

SAILOR MOON! ÅH, Det var länge sedan! Har sett alla avsnitt och filmer med Sailor moon!

Datum: 2011-08-06 Tid: 20:00:08
URL: http://mylifejapan.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback