INNAN SÄNGDAGS SKRIVER JAG SAKER




Och det är såhär att jag kommer att få fortsätta känna på hur det är att vara en upptagen människa med alldeles för mycket att göra och alldeles för mycket som krockar och ställer till det. Jag kommer fortsätta sova för lite och äta för lite. Flytta om i kalendern, knyta skorna och komma ihåg att mata katterna.
Jag är som bedövad. Jag kan inte bli riktigt glad och inte riktigt arg, ledsen eller trött. Det bubblar som fan i kroppen (nej jag pratar inte om gaser) men det vill verkligen inte explodera (pratar fortfarande inte om gaser)! Så istället vet jag inte om jag gör rätt eller fel eftersom jag har svårt att känna något annat än likgiltighet.
Men egentligen vill jag säkert bara känna mig speciell trots att jag har det så som de flesta andra har haft det i flera år.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Candy skriver...

Men du ÄR ju speciell! Det finns ingen som du, vännen. Visst, så är det för alla, men det gör en inte mindre speciell för det. Din sammansättning av egenskaper, intressen, tankar, känslor och anletsdrag gör att du är unik. Det finns ingen i hela världen som kan ha exakt den sammansättningen och det gör dig väldigt speciell. Jag vet att man så gärna vill höra det från de i sin närmsta omgivning också, men om du inte kan få höra det från folk så säg det till dig själv i alla fall. DU ÄR SPECIELL. Sådeså!



Och för övrigt är du grymt jävla snygg också och jag dör lite av avundsjuka. Vill sätta dig i min snygg/inspo-mapp!

Datum: 2011-09-01 Tid: 14:04:10
URL: http://www.eye-candy.se
Candy skriver...

Usch, låter säkert som en pervers stalker med det sista stycket. >< Hoppas jag inte skrämde dig!

Datum: 2011-09-01 Tid: 14:04:41
URL: http://www.eye-candy.se
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback