HUR MAN ELIMINERAR SKRÄPPOST




Jag fattar inte hur det gick till... Jag brukade aldrig få så mycket skräppost förr, men de senaste månaderna har skräppost-mappen blivit riktigt fullproppad med skit. Minst 40 mail varje dag. Blev så fruktansvärt trött på det (okej, trött är ett milt ord, vissa dagar blev jag verkligen helt galen och satt och skrek som en idiot över Nichlaes och Julie och David och allt vad de heter som fortsätter skicka all skit till mig varje dag från samma adress) eftersom jag måste kolla igenom hela mappen innan jag tömmer den helt så att jag inte råkar radera något som faktiskt är av värde och som ska skickas till inkorgen.
Så nu har jag blockerat alla mail som slutar med dessa adresser... So far. Det är ungefär fem av dessa som jag verkligen fått hundratals ifrån så det är skönt att slippa. Klockan är fem i sju och än är skräppost-mappen fortfarande TOM idag! Phuuu~

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Sandra skriver...

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Datum: 2011-05-07 Tid: 10:38:23
URL: http://smsalåna.nu
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback