FREDAGSPROMENAD




Sov bara ca 3 h inatt men tog mig ändå tid för att gå en lång runda på stan med min bästis (ja, man får säga bästis även när man är över 12 år). Har gått väldigt mycket och det ska bli skönt att få slappna av framför datorn snart och fortsätta med teckningen på Link och Ruto. Jag kommer nog inte lägga upp fler wip-bilder eftersom det kan ta död på förväntningarna... Men jag hoppas att ni längtar lika mycket som jag efter att få se det färdiga resultatet!:3
Borde gå och lägga mig en stund men även om jag är jättetrött så kan jag nog inte sova. Det kryper väldigt mycket i mig... Och det är inte på det där mysiga sättet.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Cecilia skriver...

snygga armband!



Sv: Jag kommer stanna i ett år

Datum: 2011-02-25 Tid: 21:15:48
URL: http://mylifejapan.blogg.se/
MYMiC skriver...

ahh jo det är sant ^^ du har helt r'tt ^^

Datum: 2011-02-26 Tid: 17:16:32
URL: http://mymic.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback