TETRIS






Jag tror inte att min sambo kan skita om han inte får spela lite tetris samtidigt. Det verkar liksom inte vara en möjlighet för honom. Så om man hör den klassiska tetrismelodin innanför våran toadörr kan man lika gärna sluta vänta och vara beredd på att få hålla sig ett tag.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Mimmi skriver...

Hahah här spelars Harvest Moons skörde sound track innanför den dörren xD Det är en bra sambo du har, det är pli på honom.



SV: Man ligger på den! Just den där i tidningen är lagt på golvet som en matta med värme i men jag vill ha den i sängen istället. Men det finns varianter som man har över sig också och bord som har element i sig (som hjärtebordet i bilden under). Jag kanske inte behöver säga att det är väldigt kallt inomhus på vinter xP

Datum: 2010-10-25 Tid: 16:48:41
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback