TASSAR




Finns det verkligen något finare än katt-tassar? De är ju helt underbara! Mjuka, lena, kramgoa, pussvänliga och så tycker jag att de luktar så himla gott! Åååh, kan stirra, klämma och smeka mina katters tassar hur länge som helst utan att tröttna.
Min sambo sa häromdagen att tassar ser så himla konstiga och fula ut och jag fick lust att spola ner honom i toaletten. Han sa det nästan direkt efter att jag legat och tänkt på hur vackra tassar Morris har också så jag blev helt ifrån mig:P

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
TikkTakk skriver...

Haha, dem är faktiskt guliga, katters tassar, och väldigt lena till skillnad från hundars :o



sv: Tack så mycket ^^ Tanken är att hon är från början en rosa/vit kampfisk i Aidens akvarium, hoppas den tanken håller i sig den här gången xD

Datum: 2010-11-19 Tid: 14:38:01
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Mimmi skriver...

Men ååååh lille tissen fooot ; ;! Jag blir alldeles blödig här borta. Va gooo! Tycker du ska spola sambon, han måste ju fått en tillfällig knäpp ;D!



Men jag vet precis vad du menar! Faktiskt. Min pappa kunde ta 20 min powernaps och sen vakna och känna sig refreshed men jag som du sover alltid för länge och känner mig helt bakis när jag vaknar. Nu har jag fått lära mig att det är en ADD biverkning så jag hinkar coca cola precis efter, mouhaha!



Men ibland är man bara så trött!

Datum: 2010-11-20 Tid: 16:04:22
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Anna skriver...

Åhhhh vad gott de luktar!!! Men eftersom jag inte tror att Toka är så ren om fötterna så väljer jag att gräva ner näsan i pälsen, nästan lika bra :)

Datum: 2010-11-22 Tid: 13:53:56
Mimmi skriver...

Hmm, beror på hur du vill göra ;D Jag har inte laddat ner deras album själv utan vi har deras original album (ver 0.6 som det heter, det är kanske 6 låtar) men kan tänka mig att det är lite klurigt att hitta dom, dom är inte så stora här heller. Japanska itunes har säkert men vet inte om du har tillgång till det.

Datum: 2010-11-23 Tid: 06:39:37
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Lampan skriver...

Hur kan man tycka att tassar är konstiga?! De är ju det sötaste som finns!

Förstår inte varför folk blir till sig över barnfötter och barnfingrar, kattassar är ju tusen gånger sötare <3

Datum: 2010-11-25 Tid: 08:59:42
URL: http://www.ninjakossan.se/
Candy skriver...

Kattassar är något av det sötaste som finns.

Datum: 2010-12-03 Tid: 02:19:42
URL: http://www.eye-candy.se
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback