GE UPP?




Jag känner mig som min katt såg ut idag. Har bara lust att ge upp dagen och gå och lägga mig. Jag är så seg i kroppen och i skallen och jag vet knappt vad jag sysslar med. Vill göra massor av saker men jag får bara hälften gjort. Det går bl a inte så fort framåt med min nuvarande teckning och spelrecensionen jag tänkte skriva idag blev inte ens påbörjad. Att det t o m ska kännas svårt att ta sig för det man tycker är roligt? Jag fattar inte vad mina problem är?
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja steka pannkakor (så att jag kommer börja osa pannkaka och måste duscha igen).

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Mimmi skriver...

Svarar här för att jag tycker katten var så himla go! xP Tycker du ska ge efter när du har sånna dagar. Fan ibland orkar man inte och är helt värdelöst, det är rätt skönt det med :D



SV: Jag vet precis vad du menar. Tycker spel överhuvudtaget till handkonsoller i Sverige alltid varit värdelöst eftersom det fortfarande klassas mer som något för barn. Här finns hur mycket som helst för alla smaker och åldrar. Jag har köpt GBA i Sverige för att jag samlar, kompletta med alla manualer och allt sånt och det är väldigt svårt och dyrt att få tag på i Sverige medan här tar alla hand om sina spel.. alltför många mammor som bara slänger ut i Sverige för att dom inte vet D;!

Datum: 2010-11-14 Tid: 14:19:36
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback