VÅRKÄNSLOR


Tänkte pälsa på mig ordentligt innan jag gick ut idag, av ren vana, men så slog det mig att det inte alls behövs längre. Äntligen kan man strunta i jackan och mössan och halsduken! Det räckte gott med en skjorta och munktröja.

Nu måste våren vara på väg:)



Har redan börjat vänja mig vid luggen, men det blir ändå lite emo tillsammans med mina kläder så idag skipade jag sminket i hopp om att kunna tona ner det lite.
Och hade det inte varit för mina kängor hade jag haft en sjukt billlig klädsel på mig idag. Skjortan har jag t ex hittat i soprummet, hähähähäää!!

Och visst ja, jag är hundvakt i helgen så snart kommer världens sötaste Millie hit.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Candy skriver...

Men herre gud, jag blir tokig så söt du är! Och avundsjuk. >_<

Datum: 2010-03-27 Tid: 00:31:03
URL: http://www.eye-candy.se
albert skriver...

men fy vad du är fin!

Datum: 2010-03-27 Tid: 17:26:37
URL: http://alberteinstein.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback