DRÖMMEN OM JAPAN


Alltså, jag dööööör inombords, så avundsjuk är jag på bloggerskan Foki som just nu befinner sig i Tokyo, Japan. Uppskattar verkligen att hon bloggar så mycket och lägger upp foton och videoklipp så att man kan få uppleva lite grann av resan iallafall. Men herregud, när ska jag själv få chansen att åka dit? När ska jag våga? Kunna!? Lika bra att drömma vidare, och dö lite till.



Vacker körsbärsblomning!<3
Bilden tillhör Ricky (som jag antar har tagit fotot) och Foki. Bilden hittar ni här.


KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Anna skriver...

Kalle har ju sökt en utbildning på linköpings universitet som är ett års intensivplugg japanska och sedan en tid i japan. Kommer han in SKA du och jag åka och hälsa på honom ;)

Datum: 2010-03-28 Tid: 20:48:44
linda - pictures, drawings, me skriver...

sv: jaa men det blir nästan alltid så! ibland så börjar man opå en teckning, men ritar aldrig klart den haha

Datum: 2010-03-29 Tid: 19:19:40
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Mari skriver...

Sv: Vad roligt! ^^ Du lägger jag till dig också!

Datum: 2010-03-30 Tid: 20:09:23
URL: http://coventina.blogg.se/
sandra skriver...

är avundsjuk på foki >_<

usch!!! VILL DIT MED!!



och vegetarianer skulle klara sig i japan! man kan ju alltid fråga om dom kan ta bort köttet! (dock kan ju inte alla engelska så man måste nog kunna japanska :O eller leta efter en tolk! haha)

Datum: 2010-04-02 Tid: 14:15:06
Annicat skriver...

SVAR TILL SANDRA: Men eller hur?? Blir galen på ALLA som får chansen att åka till Japan, men man känner ju mest avundsjuka till just Foki eftersom hon verkar ha så mycket för sig varje dag när hon är där. Hon vågar ge sig ut liksom!

Jo, du har nog rätt. Men det blir nog extra krångligt så innan man åker ska man nog ta och lära sig lite meningar som man kan använda när man beställer mat. Svårt när man handlar på egen hand i butik bara:P

Datum: 2010-04-02 Tid: 14:20:09
URL: http://mangaandart.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback