NY SYN PÅ VÄG




Idag var jag äntligen på synundersökning och köpte nya glasögon och beställde linser. Jag längtar tills jag får komma och hämta dem om ca två veckor och börja se världen med skärpa igen efter så många år i dimman:P Vill inte missa en endaste detalj mer och fan vad allt kommer att bli så mycket lättare.
Valde ett par riktigt nördiga bågar i RayBan Wayfarer-stil. Kändes lite (mycket) vågat sådär, men efter smakråd från två av mina favoritpersoner så bestämde jag mig för att det blir hur bra som helst. En vanesak helt enkelt: ju mer man tittar på dem, desto snyggare blir de. Varför tog jag inte kort när jag provade dem!?

Säger sorry till den som tycker att det skrivits lite lite här de senaste dagarna. Men det är så det är. Just nu händer det lite annat som inte riktigt har med bloggen att göra:)
Ikväll ska jag fortsätta nörda mitt Pokémon silver och se lite till på Stephen King's The stand. Den är ju för fan 6 timmar lång och jag har svårt att hitta tid till att sitta framför tvn så länge.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
linda - pictures, drawings, me skriver...

sv: ja det känns helt jävla underbart! tack ska du ha :D

Datum: 2010-06-07 Tid: 19:27:31
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Wararat skriver...

Visste inte att du hade dålig syn! :o Hoppas det blir bra då!

btw jag har lagt ner min blogg, börjar snart igen! :)

Datum: 2010-06-07 Tid: 19:59:59
URL: http://noxea.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback