TOMIE RE-BIRTH


Var på min farmors begravning. Efteråt följde Hans och jag med min pappa hem och fikade och pratade. Jag fick med mig två saker hem som tillhört farmor. Och så fick jag dessutom en film som min syrra lämnat kvar sen hon var i Norrköping senast, men som hon egentligen hade tänkt ge till mig bara det att hon glömt bort det. Det är den tredje filmen i Tomie-serien. Jag har varken sett någon av filmerna tidigare och inte heller läst mangan som filmerna bygger på, men jag är ändå rätt förväntansfull! Hade inte Hans jobbat inatt så hade vi definitivt sett den här ikväll!



KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
linnea haver skriver...

tjusig blogg :)

Datum: 2010-01-19 Tid: 19:59:39
URL: http://linneahaver.se
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback