MICHAEL JACKSON - THRILLER (SIMS 2)


Jag älskar the Sims, jag älskar Michael Jackson... Så detta är väl en ganska bra mix? Jag fnissade iallafall lite för mig själv när jag såg den här.



Länk till videon


KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
linda - pictures, drawings, me skriver...

sv: haha ja, jag tror det är någon thailändare med blå tröja :)

Datum: 2010-02-04 Tid: 18:03:21
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
linda - pictures, drawings, me skriver...

sv: tack för din fina kommentar! inte alla teckningar är i pärmen, har en del som bara ligger på hög i min hylla, men de är större format än A4 så de får inte plats i pärmen hah :) kram

Datum: 2010-02-04 Tid: 18:04:39
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Candy skriver...

Svar på Super Mario Superstar: Åh, Giant world! Den är riktigt härlig. ^^

Datum: 2010-02-06 Tid: 16:36:05
URL: http://www.eye-candy.se
Candy skriver...

Svar: Det har varit på liknande sätt för mig. Jag är i grunden väldigt smal och hela min familj och släkt, förutom mamma, är det. Ändå har jag en ätstörning. Från början handlade det dock för mig om att jag fick så mycket skit för att jag var smal så att jag började tvinga mig att äta enorma portioner, vilket ledde till hetsätning, vilket i sin tur ledde till övervikt som gjorde att jag bestämde mig för att gå ner i vikt... men då var jag så fixerad av kropp & vikt redan att det inte blev på något bra sätt.



Jag har inte heller fått någon hjälp för min ätstörning. Jag har diagnosen bulimi, men den är ju inte så högt klassad som anorexi... så jag har fått kämpa själv med det och jag är knappast frisk idag, även om jag spyr väldigt sällan nu. Skulle nog ha diagnosen ätstörning UNS om de satte en ny diagnos just pga. att jag inte spyr så ofta längre.



Problemet med att ingen av oss fått hjälp är ju att man så lätt kan trilla in i skiten på allvar igen... jag tror visserligen inte att man någonsin blir helt frisk från en ätstörning, mer nykter, tankarna kommer nog alltid att finnas där åtminstone lite grann i bakhuvudet... men om man fått professionell hjälp är det nog lättare att hantera det hela och därmed lättare att inte falla ner igen. Men det är otroligt starkt att du kämpat dig upp själv! Jag hoppas att det håller i sig!

Datum: 2010-02-06 Tid: 16:49:46
URL: http://www.eye-candy.se
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback