I DID IT


Jag kom upp tillslut! Men nu frågar jag mig istället; till vad gick jag upp? Har haft skittråkigt idag och jag väntar otåligt på att Hans ska komma hem. Jag har noll inspiration till allt idag och vad gör man i såna lägen?





TVÅ kort på mig på en och samma dag! Nästa gång det sker är väl om ett halvår eller så. Kameran jag har på mobilen ger bara otydliga foton och den riktiga kameran är knäpp och vill bara sätta fokus och skärpa på allt som är bakom mig. Undrar hur den tänker? Jag orkar inte stå och förklara för den att här är jag, inte där borta. Men den här gången blev det faktiskt rätt. (och då blev det ett badrumsfoto med massa prylar i bakgrunden... Well...)

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
frida skriver...

Sådana dagar är så genomjävligt värdelösa. Lika bra att gå och lägga sig igen.



Är grymt imponerad över att du slutför dina påbörjade skisser (läste det lite längre ner). Det är starkt som tusan!



Hoppas att den här dagen känns lite bättre!

Datum: 2010-02-19 Tid: 08:31:24
URL: http://hellomiami.blogg.se/
louise jonsson <3 skriver...

tack för den fina kommentar jag fick om dagen ! de värmer :) och ja jag kmr att fortsätta designa kläder så kolla gärna in ofta :) kram !

Datum: 2010-02-19 Tid: 17:01:10
URL: http://love-me-as-iam,devote.se
Candy skriver...

Shit, du är verkligen galet snygg!

Datum: 2010-02-27 Tid: 01:33:46
URL: http://www.eye-candy.se
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback