FALLEN ANGEL - SACRED 2


Det är namnet på det nya spelet som Hans gick och köpte i söndags. Jag har hittills bara spelat det tre gånger i ungefär en timme varje gång. Jag har sjukt svårt att sätta mig in i det för det är så mycket nytt som jag inte förstår mig på. Och så jämför jag allt, ALLT, med Oblivion. I jämförelse så blir det här spelet skittrist! Nåväl, en del spel passar inte alla. Hans är mer än nöjd iallafall och det är ju huvudsaken.





Klicka på bilden om du vill läsa mer om spelet!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Louna skriver...

He he, ja.. Det är svårt att göra klar med bilderna - lätt att lämna dem kvar (halvfädiga). Jobbigt! Intressant spel du spelade. Jag spelade mycket med Star Ocean - bra spel men lite irriterande... ><'

Datum: 2010-02-18 Tid: 14:16:35
URL: http://loty.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback