BARA MÄNNISKANS KLAGAN HÖRS



Från balkongen... Snart försvinner säkert garagen helt bakom snömassorna.



Det är lite spännande. Men så blir jag arg och  ledsen när jag vet att det finns många djur som lider av det här kaoset, både alla vilda som fryser och får svårt att hitta mat och de som klämts ihjäl när tak har rasat in i ladugårdar och andra byggnader med djur i. Hallå!? Ett tak rasade in i en lokal där en kaninutställning skulle äga rum och hamnade över en del av utställningsborden, dvs kaninerna! Och 3000 höns frös ihjäl där ett annat tak rasade in! Fy fans helvete. Typiskt mig att skita i människorna och oroa mig för alla andra levande varelser istället.

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback