SLOW




Jag är skrattretande långsam... Men visst blir det bra/bättre? Nu när jag suttit och stirrat på den här bilden så länge vill jag inte se hur den nuvarande headern ser ut. Det är knappt så att jag kan stå ut med den. Ser ni hur galet det ser ut? Nej, det här kommer bli mycket bättre. Och jag känner att jag utvecklas i raketfart här framför datorn. Det var inte så länge sen jag började färglägga mina teckningar digitalt för första gången!
Nu ska jag gå och sträcka på benen!

MEN FÖRST HAR JAG EN FRÅGA SOM ALLA SOM VILL GÄRNA FÅR SVARA PÅ!

Vad tycker du om work-in-progress-bilder? Är det en bra grej att visa upp bit för bit såhär innan det är färdigt, eller vill ni hellre bygga upp en förväntan på egen hand utan tjuvkik och sen tillslut få se det färdiga resultatet? Jag menar inte då att man ska slopa wip-bilderna helt, dem kan man ju visa samtidigt som man lägger upp den färdiga bilden... Men innan dess? Vill ni slippa dem då?

Tacksam för många svar för jag undrar verkligen vad ni tycker angående det här!

KOMMENTARER TILL INLÄGGET:
Candy skriver...

Jag tycker det är intressant att se work in progress-bilder. Själv skulle jag aldrig visa sådana eftersom jag hatar att delge människor mina ofärdiga verk, men det är kul att se andras. Att se hur de jobbar & utvecklas steg för steg. Jag tycker att din nuvarande header är jättefin, men man ser ju att du utvecklats på den bilden du lagt upp nu! Kommer du att byta till den bilden som header när du är klar?

Datum: 2010-12-03 Tid: 02:15:58
URL: http://www.eye-candy.se
Lampan skriver...

Tycker att det är superkul att se hur det går framåt! Om något så hade jag gärna sett fler sådana här inlägg!

Datum: 2010-12-03 Tid: 09:36:23
URL: http://www.ninjakossan.se/
TikkTakk skriver...

sv: Yey, bra att jag tipsade någon :3



Oj, du har utvecklats mycket du! Gillar ditt sätt att måla hår på :D

Jag tycker personligen att det är bra med WIPs, om det blir för många kan det bli störande men annars så ser man ofta vad det är man gör exakt :)

Datum: 2010-12-03 Tid: 12:48:48
URL: http://tikktakk.blogg.se/
Mimmi skriver...

Jag tycker väl utspridda work in progress bilder är jätte kul att se, även om jag själv inte kan det som det handlar om eller sysslar med det. Det är bara intressant och kul och se :)



SV: Jag menar att jag skulle BEHÖVA starkare vapen, haha, jag fastnade liksom för att fienderna blev för många och för starka medan mina vapen stod kvar på typ.. damage 10 nivå. Men nu har jag kämpat mig fram lite.. har fortfarande bara en massa skitvapen dock.. har värsta strategierna för att dra ihop pengar till aids så att jag kan överleva. Tycker definitivt du ska köra Fallout3! Det är som Morrowind fast med vapen i stort sett. Skitkul är det faktiskt.

Datum: 2010-12-03 Tid: 16:12:17
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Lisa skriver...

Jag tycker verkligen att WIP är roligt att se :)

Datum: 2010-12-07 Tid: 05:03:47
URL: http://vasily.blogg.se/
KOMMENTERA:
NAMN/ALIAS:
KOM IHÅG MIG!

MAIL (publiceras ej):


BLOGG/HEMSIDA:


KOMMENTAR:
(Spam och reklam raderas omgående)

Trackback